
Projekt miał na celu usunięcie z terenu gminy wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych), a przez to wyeliminowanie szkodliwego wpływu i niebezpiecznych dla zdrowia skutków działania azbestu.
Przedsięwzięciem objęto 16 gospodarstw.
Całkowity koszt zrealizowanego zadania wyniósł 20 415,60 zł.
Zadanie zostało sfinansowane z następujących źródeł:
1. Środki Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - 10 207,80 zł (50% kosztów).
2. Środki Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 7 145,46 zł (35% kosztów).
3. Środki własne Gminy Jordanów Śląski - 3 062,34 zł (15% kosztów).
Dofinansowanie uzyskano w wyniku udziału Gminy w konkursie ogłoszonym w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW cz. 2 "Usuwanie wyrobów zawierających azbest".