W zdecydowanej większości sklepów w Pasażu Grunwaldzkim letnie wyprzedaże już trwają. Są one dobrą okazją do uzupełnienia garderoby, domowych akcesoriów czy gadżetów niezbędnych podczas wakacyjnych wyjazdów. Na obniżki do 70% możemy liczyć m.in. w salonach: Vistula, Wólczanka i Lavard. Obniżki 50% proponują: Mohito, Mango, Tatuum, TALLY WeiJL czy Reserved, w którym dla przykładu sukienkę z 149,99 zł przeceniono na 79,99 zł, spódnicę z 79,99 zł na 39,99 zł, a bluzkę z 49,99 zł na 19,99 zł. Promocje cenowe ogłosiły nie tylko marki związane z modą, ale także salony: empik (do -70% na wybrane artykuły), DUKA oraz home&you, gdzie np. poszewki na poduszki w różnych kolorach przeceniono z 19 zł na 9,50 zł, a filiżankę ze spodkiem z 23 zł na 11,50 zł. Do końca czerwca wyprzedaże pojawią się również w sklepach takich marek, jak ZARA, Kazar czy Pull&Bear.
– Początek letnich wyprzedaży to prawdopodobnie najlepszy czas na zakupy dla tych, którzy lubią mieć duży wybór lub już wcześniej upatrzyli sobie wybrane artykuły. Z czasem ceny będą jeszcze niższe, nawet o 70-80%, ale musimy się też liczyć z mniejszą dostępnością asortymentu – mówi Agnieszka Lis, Manager ds. Marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki. – Dodatkową korzyścią z zakupów w Pasażu Grunwaldzkim jest możliwość wzięcia udziału w loterii „Nagrody za paragony II”. Każdy paragon, ze sklepów biorących udział w akcji, to szansa na wygraną – dodaje Agnieszka Lis. Codziennie, do 5 lipca, do wygrania są bony o wartości 20, 50, 100 i 200 zł oraz rowery trekkingowe Unibike. Każdy zeskanowany paragon to gwarancja zdobycia kuponów rabatowych.