Rok 2014 był dla Centrum Handlowego Borek rekordowym pod względem footfallu. W tym czasie centrum odwiedziło ponad 4,26 miliona klientów. W tym samym czasie, jak pokazują niezależne analizy polskiego rynku centrów handlowych prowadzone przez firmę Experian, wskaźnik footfall dla całego rynku spadł o 4,9%.
- Dobre wskaźniki CH Borek są pochodną kilku czynników, w tym przede wszystkim intensyfikacji działań marketingowych oraz leasingowych. Do grona najemców dołączyły popularne wsród klientów marki Empik i Smyk z portfolio Grupy Empik Media & Fashion. Poszerzyliśmy też ofertę gastronomiczną dzięki nowej pizzerii Tutti Santi oraz cukiernia Sowa - mówi Karol Bartos, Executive Director Portfolio & Asset Management, Tristan Capital Partners.
W ubiegłym roku blisko jedna trzecia powierzchni Centrum Handlowego Borek objęta została działaniami leasingowymi. Do grona najemców dołączyły: Empik, Smyk, Pizzeria Tutti Santi, cukiernia Sowa, Centrum Wina, apteka Dr. Max, Ziaja dla Ciebie, Krakowski Kredens, Orange oraz biuro podróży Wezyr Holidays. Dodatkowo, odnowiono lub podpisano nowe umowy z salonami takimi jak: Shopping (888 mkw.), Sephorą (260 mkw.), Orsay (155 mkw.), Millennium Bankiem (121 mkw.) oraz W.Kruk (90 mkw.). Obecnie poziom wynajętej powierzchni w Centrum Handlowym Borek wynosi 90 procent.
W 2014 roku silny nacisk położony został na wsparcie działań marketingowych Centrum Handlowego Borek. W tym czasie w centrum zorganizowany został szereg akcji sprzedażowych z atrakcyjnymi rabatami i nagrodami dla klientów, w tym między innymi: „Postaw na zdrowie”, „Super czwartki” oraz „Święta spełnionych marzeń”. Centrum Handlowe Borek aktywnie uczestniczyło również w życiu społeczno-kulturalnym miasta wspierając, podobnie jak w latach ubiegłych, akcję „Bieg dla Maćka” - charytatywne wydarzenie sportowe, którego trasa przebiega przez teren obiektu.
W tym roku centrum czekają dalsze prace modernizacyjne oraz uatrakcyjnianie oferty o kolejne marki nieobecne w nim do tej pory. Właścicielem Centrum Handlowe Borek we Wrocławiu jest fundusz EPISO 3, zarządzany przez firmę Tristan Capital Partners. Umowy najmu w imieniu właściciela parku handlowego negocjowała firma Balmain Asset Management.