Dla klientów nowego sklepu przygotowano wiele atrakcji, jak festiwal grillowy, gry i zabawy na świeżym powietrzu czy degustacje flagowych produktów ALDI. Świętowanie przedłużono do 28 kwietnia. Równolegle prowadzone są też przebudowy sklepów w regionie zgodnie z nową koncepcją wizualną. Pod koniec stycznia firma zakończyła cykl przebudów we Wrocławiu.
„Dolny Śląsk i Wrocław są dla sieci ALDI wyjątkowo ważnym regionem. Inwestujemy w większość miejscowości w tym regionie. We Wrocławiu jest to już 6. market naszej sieci, a kolejne są w planach z racji bardzo dobrego przyjęcia przez mieszkańców. Zgodnie z naszą strategią, wybieramy lokalizacje w miejscach najlepiej osiągalnych dla klientów i projektujemy je tak, aby urbanistycznie wpisywały się w okolice, stanowiąc uzupełnienie architektonicznej struktury miasta” - komentuje Paweł Kleszczewski, Kierownik Ekspansji.
Dokładnie 26 kwietnia przed nowo otwartym sklepem klienci będą mogli wziąć udział w festiwalu grillowym w godzinach 10-16. Skorzystają też z promocji cenowych wynoszących nawet do 40 %, degustacji kawy, napojów, słodyczy i pieczywa z dodatkami, a także otrzymają upominki firmowe. Dla dzieci uruchomiona zostanie specjalna strefa z animacjami: malowaniem buziek oraz balonowym zoo, która będzie czynna w godzinach 11-19.
W piątek na klientów czekają degustacje asortymentu świeżego, w tym pieczywa, owoców i warzyw. W tym dniu sieć przewidziała dedykowaną promocję -20 % na pieczywo wypiekane na miejscu.
Sobota, 28 kwietnia będzie dniem dla rodzin. W tym dniu czekają na nie atrakcje takie jak konkurencje sportowe, malowanie buziek i balonowe zoo, a także degustacja słodyczy, soków i napoi. Ponad 50 artykułów dla dzieci będzie można w tym dniu nabyć 20 % taniej.