Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Powiat Wrocławski
Lovemarks - kreatywna komunikacja z klientem

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Produkt, marka, kreacja, konsumpcja, moda, reklama, klient, kupno, sprzedaż, emocje. Te wszystkie pojęcia łączą się w jedną teorię „lovemarks”, której autorem jest Kevin Roberts. Marka jako numer jeden zarówno w świadomości konsumenta, jak i w jego sercu. Brzmi niewiarygodnie? Dziś kilka słów o tym, co dzieje się, kiedy na linii producent-odbiorca pojawiają się prawdziwe emocje.
Lovemarks - kreatywna komunikacja z klientem

Marka – dobra marka – lovemarks

Koncept marketingowy, który uwzględnia szacunek i miłość do marki oraz jej produktów czy usług, uważany jest za co najmniej kontrowersyjny. Te dwie wartości, które przeciętny Kowalski wiąże z relacjami międzyludzkimi, są niezwykle istotne w zestawieniu z rynkiem potrzeb. Jak zatem zmierzyć siłę i potencjał danej marki? Co sprawia, że materializujemy nasze potrzeby z konkretną marką? Jak ze zwykłej marki przejść na najwyższy poziom i stać się liderem w branży? Dobrymi rozwiązaniami z pewnością dysponuje profesjonalna agencja reklamowa, dzięki której marka zostanie wyróżniona, a konkurencja daleko w tyle.

Roberts twierdzi, iż istnieją 4 segmenty determinowane przez szacunek i miłość do produktu:

- niski indeks szacunku i miłości – odbiorca korzysta, używa, ale nie zwraca na markę większej uwagi, np. media publiczne;

- wysoki indeks miłości, niski szacunku – modny trend, który odbiorca zastąpi za jakiś czas innym, np. farbowanie włosów w określonym kolorze;

- wysoki indeks szacunku, niski miłości – konkretna marka w danej kategorii produktów, np. smartfon Samsung czy narty Fischer;

- wysoki indeks miłości i szacunku – lovemarks, czyli utożsamianie się z daną marką pod każdym względem, np. Apple, Microsoft, Nutella.

 

Daj się rozkochać w brandzie!

Sedno marketingowej filozofii „lovemarks” tkwi w determinowaniu zachowań konsumentów przez silne emocje względem danej marki. Roberts przekonuje, że „lovemark to teoria, w której ludzie w równym stopniu szanują i kochają oraz zawzięcie chronią produkty. Marki, które kochamy, są funkcjonalne, skuteczne i godne zaufania. Nasz pomysł jest intuicyjny i instynktowny, oparty na długotrwałej i bezpośredniej pracy z klientami. Dysponujemy jednakże narzędziami, które rozwieją wszelkie wątpliwości co do naukowego charakteru tej metody. Z pewnością zadowolą nawet najbardziej wymagających analityków rynku mediowego."

Długotrwały kontakt klienta z marką warunkują 3 pojęcia, wpisujące się w schemat lovemarks, tj. zmysłowość, tajemniczość i intymność. Chcąc wznieść swoją markę na wyżyny marketingu i świadomości konsumentów, warto sprawdzić, jakie narzędzia są ku temu potrzebne. Więcej informacji znajdziecie pod adresem http://hands.pl.

 

Więcej informacji znajdziesz w gazecie powiatu wrocławskiego
Express Wrocławski


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 25 kwietnia 2024
Imieniny
Jarosława, Marka, Wiki

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl