- Decyzja o zakupie systemu kolejkowego jest odpowiedzią na liczne sygnały zgłaszane przez klientów wydziału, m.in. w badaniu ankietowym przeprowadzanym corocznie wśród klientów starostwa – mówi starosta Andrzej Szawan. System sprawdził się już w wielu instytucjach jako skuteczne narzędzie usprawniające organizację obsługi klientów.
Zalety systemu chwali również Elżbieta Kizak, dyrektor wydziału komunikacji. - W ciągu dwóch miesięcy funkcjonowania systemu zauważyliśmy już pozytywne efekty wprowadzonych zmian. To duże ułatwienie dla klientów, ale i pracowników wydziału, którzy nie muszą już interweniować w rozstrzyganiu, który z klientów stał pierwszy w kolejce. Ponadto dzięki wcześniejszej rejestracji w systemie poprzez stronę internetową powiatu (www.powiatwroclawski.pl) nasi klienci mogą swobodnie planować czas wizyty w wydziale - podsumowuje zalety systemu dyrektor Elżbieta Kizak.