Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Czernica
Urzędowy lifting

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Od sześciu miesięcy zespół wdrażający System Zarządzania Jakością (SZJ) pracuje nad stworzeniem procedur, które mają na celu zwiększenie sprawności i funkcjonalności Urzędu Gminy Czernica.
Urzędowy lifting
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Urzędowy lifting
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Urzędowy lifting
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Decyzję o wdrożeniu normy PN-EN ISO 9001:2009 podjęto dużo wcześniej, jednak przystąpienie do programu nastąpiło we wrześniu 2010 r. Pracownicy urzędu postanowili ulepszyć jego organizację tak, by stała się ona bardziej przystępna dla klientów. Właśnie dlatego szykują się zmiany w sposobie funkcjonowania. Zostanie otwarte Biuro Obsługi Klienta, zwane potocznie biurem podawczym. Urząd będzie świadczył usługi, kierując się dobrem klienta i stojąc na straży przepisów prawa. Na początku tworzenia dokumentacji SZJ konieczne było zidentyfikowanie potrzeb urzędników i ich klientów. W ten sposób określono misję, wizję i politykę jakości Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie Gminy Czernica.

Swoją misję SZJ opisuje jako sprawne i rzetelne wykonywanie zadań nałożonych na urząd gminy oraz ukierunkowanie na ciągły rozwój wspólnoty samorządowej i utożsamianie się z nią.

- Dzięki ISO Urząd Gminy Czernica ma się stopniowo przekształcić w nowoczesną instytucję administracji samorządowej. Będzie ona realizowała zadania i świadczyła usługi na najwyższym poziomie przez profesjonalną kadrę, wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom klientów poprzez budowanie klimatu otwartości i wzajemnego szacunku – mówi Marek Żelazny, inspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych UG Czernica.

Główne cele nowej polityki jakości UG Czernica to tworzenie klimatu życzliwej, przyjaznej, godnej zaufania obsługi, rzetelne, obiektywne i kompetentne załatwianie spraw klientów, zgodne z wymogami prawnymi i procedurami oraz systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.

- Postawione sobie cele zamierzamy osiągnąć dzięki pełnemu zaangażowaniu wszystkich pracowników oraz ich wiedzy, umiejętności i kwalifikacji. W marcu będziemy gościć audytorów SZJ, którzy skontrolują dokumentację i przy pozytywnej opinii przyznają naszemu urzędowi certyfikat SZJ. Zaszczytem dla nas będzie poinformowanie Państwa o przyznaniu takiego certyfikatu. Będzie on gwarancją świadczonych usług, jak również rzetelności i racjonalności inwestowania pieniędzy publicznych według nowoczesnych metod świata biznesu - dodaje Marek Żelazny.

Zespół wdrożeniowy ISO w UG Czernica tworzą: Małgorzata Dąbrowska, Arkadiusz Drajczyk, Robert Makieła, Katarzyna Michalak Beata Perner, Danuta Polkowska i Marek Żelazny.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie powiatu wrocławskiego
Express Wrocławski


opr. MG



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Wtorek 30 kwietnia 2024
Imieniny
Balladyny, Lilli, Mariana

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl