Badanie realizowane jest w ramach projektu pn. Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie, dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jest to drugi etap ankietyzacji (pierwszy miał miejsce w poprzedniej siedzibie starostwa, przy ul. Podwale 28), którego celem jest zapoznanie się z opinią klientów na temat jakości usług świadczonych przez urząd, już po wprowadzeniu przez kierownictwo urzędu nowych rozwiązań organizacyjnych i funkcjonalnych w nowej siedzibie starostwa. Badanie przeprowadzane jest w formie krótkiej, anonimowej ankiety zawierającej pytania dotyczące m. in. warunków obsługi klienta, kompetencji pracowników, terminowości załatwianych spraw. Wszystkie odpowiedzi i sugestie zostaną wykorzystane w celu usprawnienia pracy urzędu.
Ankieta dostępna jest w siedzibie Starostwa (Biuro Obsługi oraz sekretariaty głównych wydziałów) przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu. Czytelnicy Expressu będą mieli okazję zapoznać się z wynikami ankietyzacji w kwietniowym numerze gazety.