Do tej pory, petenci byli przyjmowani w ciasnym pomieszczeniu po lewej stronie budynku, zaraz obok sekretariatu. Nie mieli gdzie usiąść, na swoją kolej musieli czekać na zewnątrz pokoju. Od 23 września wszystko wygląda zupełnie inaczej. Na profesjonalne Biuro Obsługi Klienta przeznaczono dwa przestronne pomieszczenia na parterze urzędu (po prawej stronie). Oprócz stanowisk dla pracowników, wewnątrz można znaleźć krzesła dla oczekujących, stoliki i stojak z lokalną prasą, gminnymi biuletynami i ulotkami. W środku jest również infokiosk, czyli wszechstronne urządzenie multimedialne, za pomocą którego można m.in. wejść na stronę internetową urzędu, albo zapoznać się z Biuletynem Informacji Publicznej. - Jestem przekonana, że klientom urzędu spodoba się nowe wnętrze – mówi Renata Spleśniak, kierownik Wydziału Organizacyjnego UMiG Kąty Wrocławskie. - Teraz jest tu wygodnie, jasno i przestronnie.
Magdalena Zając i Malwina Wojnicz, pracownice Punktu wskazują, że jego nowe oblicze bardzo cieszy klientów. - Przede wszystkim są pozytywnie zaskoczeni wielkością i funkcjonalnością pomieszczeń – mówią.
BOK jest czynne w godzinach pracy urzędu, czyli od 7.30 do 15.30 w poniedziałek, wtorek i czwartek, od 7.30 do 16.00 w środę i od 7.30 do 15.00 w piątek. Pracownicy udzielają tu informacji dotyczących spraw załatwianych w urzędzie czy obowiązujących procedur. Pomagają też w załatwianiu tych spraw i wypełnianiu druków. Ponadto, w Biurze Obsługi Klienta przyjmowana i rejestrowana jest korespondencja kierowana do urzędu.