NKD (Niedrig Kalkuliert Discount) to koncept sklepów z odzieżą dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz artykułami dekoracyjnymi do domu w konkurencyjnych cenach. Grupa NKD działa na rynku od 1962 roku i posiada łącznie 1900 sklepów w Niemczech, Austrii, Włoszech, Słowenii, Czechach i Chorwacji, a w ostatnich miesiącach rozpoczęła intensywną ekspansję w Polsce. Marka pojawi się w podwrocławskim N-Parku już jesienią tego roku i uzupełni dostępną ofertę odzieżową parku handlowego. Tą decyzją Napollo przypieczętowało całkowity wynajem lokali dostępnych w obiekcie.
– Decyzją o włączeniu marki NKD do naszej oferty, zamykamy komercjalizację N-Parku w Łanach – podsumowuje Dorota Beltrani, dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie NAPOLLO – stworzyliśmy tu szeroką ofertę handlowo- usługową, dopasowaną do oczekiwań lokalnych Klientów. Można więc robić zakupy w Biedronce, Pepco, Rossmann, Jysk, Media Expert, Piekarni Hert, w sklepie zoologicznym Meduza, skorzystać z restauracji Wok & Spice, a już niedługo także odwiedzić sklep NKD oraz restaurację KFC i zatankować na stacji benzynowej.
Powierzchnia najmu N-Parku w Łanach to ponad 5 tys. mkw. Aby poprawić mieszkańcom gminy możliwości dojazdowe do podwrocławskiego N-Parku, wójt gminy Czernica zdecydował o stworzeniu specjalnej linii autobusowej, a Napollo sfinansowało przystanek przy samym N-Parku.