Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Siechnice
Burmistrz rozstrzygnął przetarg na rozbudowę szkoły podstawowej w Radwanicach

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
28 stycznia 2021 roku Burmistrz Siechnic Milan Ušák rozstrzygnął przetarg pn. "Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Radwanicach w technologii modułowej w systemie „pod klucz”, w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu – etap I".
Burmistrz rozstrzygnął przetarg na rozbudowę szkoły podstawowej w Radwanicach

W nowym budynku znaleźć ma się m.in.: 16 sal dydaktycznych wraz z zapleczami sanitarnymi i przestrzeniami rekreacyjnymi, szatnia, świetlica dla dzieci starszych, jadalnia, kuchnia z zapleczem oraz węzłem sanitarnym.

Wybrany oferent to firma Climatic Sp. z o.o. Sp.k. z Reguł. Cena zaoferowana przez tę firmę wynosi 16.870.000 zł brutto.

W przetargu termin wykonania inwestycji określono jako „15 miesięcy od daty podpisania umowy”.

W rozbudowanej części szkoły będzie mogło się uczyć ponad 400 dzieci. Charakterystyczne parametry techniczne nowoprojektowanego obiektu przedstawiają się następująco:

Długość budynku – ok 49,36 m

Szerokość budynku – ok. 20,26 m

Wysokość budynku od poziomu terenu – ok. 12 m

Liczba kondygnacji nadziemnych – 3

Kubatura brutto części nadziemnej - ok. 8919,02 m³

Powierzchnia całkowita części nadziemnej - ok. 2692,67 m²

Powierzchnia zabudowy planowanej rozbudowy budynku szkoły - ok. 1045,44 m²

Zakres prac budowlanych obejmie m.in.:

• budowę nowego trzykondygnacyjnego budynku dydaktycznego na działce nr 671,

• budowę parterowego łącznika pomiędzy nowoprojektowanym budynkiem dydaktycznym a istniejącym budynkiem sali gimnastycznej z zapleczem sportowym,

• zagospodarowanie terenu w strefie pomiędzy nowoprojektowanym i istniejącym budynkiem, tj. niewymiarowe boisko wielofunkcyjne oraz utwardzony dziedziniec – dojście do projektowanego łącznika,

• rozbiórkę istniejącego boiska asfaltowego i części nawierzchni utwardzonych, w zakresie kolidującym z planowaną rozbudową,

• rozbiórkę wiaty śmietnikowej,

• częściowy demontaż ogrodzenia, ławek, stojaków rowerowych i oświetlenia, w zakresie kolidującym z planowaną rozbudową,

• wycinkę drzew kolidujących z rozbudową,

• roboty ziemne związane z całym budynkiem, chodnikami oraz przebudową i rozbudową sieci infrastruktury technicznej,

• rozbiórkę części ścian działowych i fragmentu ściany wejściowej do budynku sali gimnastycznej,

• korektę geometrii dojazdu do zaplecza żywieniowego oraz parkingu na działkach nr 664/2 i 659/1,

• wykonanie nowych chodników i utwardzonych placów,

• wykonanie niewymiarowego boiska wielofunkcyjnego,

• uzupełnienie układu zieleni niskiej i średniowysokiej,

• wykonanie elementów małej architektury: stojaków na rowery, ławek, koszy na śmieci,

• wykonanie ogrodzenia działki 671.

Przypominamy, że ze względu na przyjętą w przetargu formułę „zaprojektuj i wybuduj”, przedmiot umowy będzie podzielony na następujące zadania:

Zadanie 1:

a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego wraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami oraz wszelkimi uzgodnieniami, operatami, zgodami i opiniami wymaganymi przepisami, sporządzonego na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego oraz Projektu Koncepcyjnego załączonego do przedmiotowego postępowania,

b) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w imieniu Zamawiającego;

c) opracowanie wielobranżowego projektu wykonawczego wraz z aranżacją wszystkich pomieszczeń i zestawieniami wyposażenia stałego, technologii kuchni oraz wyposażenia ruchomego wszystkich pomieszczeń;

d) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do opracowanej dokumentacji projektowej, opisanej w ramach Zadania 1;

e) Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas całego okresu trwania robót budowlanych, realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.

Zadanie 2:

a) wykonanie przedmiotowej inwestycji „pod klucz” i przekazanie jej Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania;

b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu, będącego przedmiotem zamówienia.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie powiatu wrocławskiego
Express Wrocławski


MS



o © 2007 - 2021 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl