Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Powiat Wrocławski
Szkolenie Kadry Pomocy Społecznej z terenu powiatu wrocławskiego

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
W dniach 9-10 listopada z inicjatywy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, przedstawiciele Kadry Pomocy Społecznej z terenu powiatu wrocławskiego uczestniczyli w szkoleniu zorganizowanym w Hotelu SPORTWERK w Biskupicach Podgórnych, w gminie Kobierzyce.
Szkolenie Kadry Pomocy Społecznej z terenu powiatu wrocławskiego

Dwudniowe szkolenie pt. „Działania interpersonalne w pracy pracowników służb społecznych i ich realizacja w praktyce” skoncentrowane było na doskonaleniu metodycznym i zawodowym pracowników Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej gmin: Czernica, Długołęka, Jordanów Śląski, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków, Siechnice i Sobótka oraz tut. Centrum.

Spotkanie otworzyła Arleta Szmigielska – dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu. W szkoleniu uczestniczyli także Roman Potocki – starosta powiatu wrocławskiego i Jan Bronś – sekretarz powiatu wrocławskiego, którzy skierowali słowa uznania pracy uczestników oraz gotowości i otwartości na podnoszenie swoich kwalifikacji. Korzystając z możliwości, złożyli także wszystkim zebranym najlepsze życzenia z okazji nadchodzącego Dnia Pracownika Socjalnego.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez dr Katarzynę Delikowską – dziekan Wydziału Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie i prezes Fundacji AMICUS CORDIS we Wrocławiu oraz mgr Agnieszkę Żebrowską – wiceprezes tej Fundacji.

Celem szkolenia było poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji oraz budowania pozytywnej relacji z klientem, współpracownikami, a także wizerunku instytucji poprzez doskonalenie warsztatu pracy w zakresie profesjonalnego wypełniania funkcji pracy socjalnej, utrwalenie postaw etycznych w kontakcie z klientem, efektywną i skuteczną komunikację, efektywne przekazywanie informacji zwrotnej oraz nabycie umiejętności poprawnego budowania relacji klienta z instytucją pomocy.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie powiatu wrocławskiego
Express Wrocławski


BPS



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 25 kwietnia 2024
Imieniny
Jarosława, Marka, Wiki

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl